niedziela, 2 lipca 2017

Bookathon 2017

Kochani, jak już pewnie wiecie, a jak nie wiecie to się dowiecie teraz, w dniach 3-10 lipca odbędzie się kolejna już edycja wyzwania czytelniczego BOOKATHON <--- link do grupy na FB!!! organizowanego przez Anitę z Book Reviews by Anita, Ewelinę z Ewelina Mierzwińska blog   oraz Karolinę z The Carolina's book.  Ja również spróbuję podjąć wyzwanie, przedstawię wam listę moich książek na najbliższy tydzień. 





MOJE KSIĄŻKI:

1. KSIĄŻKA, W KTÓREJ WAŻNĄ ROLĘ ODGRYWAJĄ ZWIERZĘTA

"Motylek" Katarzyny Puzyńskiej, ponieważ motyl jest na okładce i w książce też pełni jakąś rolę. Jaką odkryję czytając.

2. KSIĄŻKA O PRZYSZŁOŚCI
 "Bad Mommy" Tarryn Fisher, to książka o obsesji i szukaniu dla siebie przyszłości po wydarzeniach z przeszłości? Tak zrozumiałam z opisu. Trochę naciągnęłam, ale fantastyka jako taka jest mi trochę nie po drodze. 

3. ZŁA KSIĄŻKA
"Bad Mommy" Tarryn Fisher, bo jest słowo "zła", a poza tym jest tam mowa o złym zachowaniu.

4. KSIĄŻKA, KTÓRA JEST BIOGRAFIĄ




 "Pakistańska córka" Marii Toorpakai, prawdziwa historia, trochę wspomnienia, Maria opisuje swoje życie w Pakistanie i poza nim.

5. KSIĄŻKA, KTÓRA PORUSZA TEMAT TABU

"Pakistańska córka" o życiu kobiet w Pakistanie i krajach islamskich. Może tutaj też być ujęta "Bad Mommy" obsesja jako temat tabu, lub "Zjawa" zemsta jako temat tabu.

6. KSIAŻKA ZEKRANIZOWANA W  2016/2017 ROKU


 "Zjawa" Michaela Punkego, co prawda premiera światowa miała miejsce w 2015 roku, ale data premiery polskiej to 29 stycznia 2016 :-)

7. PRZECZYTAJ W SUMIE 1500 stron

"Motylek" K. Puzyńskiej - 607stron
"Bad Mommy" T. Fisher - 320stron
"Pakistańska córka" M. Toorpakai - 348stron
"Zjawa" M. Punke - 356 stron

RAZEM -  1631 stron.



--------------------------
A Wy bierzecie udział? Jakie książki wybraliście? 
 





2 komentarze:

  1. Świetne książki :D Też myślałam o "Bad mommy", ale jeszcze jej nie zdobyłam, więc wybrałam "Poza sezonem" - zła tematyka, bo książka o kanibalach :o :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Motylka" i wbrew pozorom książka nie jest o motylkach, ale tytuł może zmylić, więc zadanie zinterpretowane poprawnie ;-)
    Dobrze, że wrzuciłaś link na grupę, bo inaczej nie znalazłabym tego bloga! Już obserwuję.
    I przy okazji zapraszam do mnie, bo wczoraj w nocy założyłam bloga z nudów i niedługo pojawi się post o tej samej tematyce ;-)
    Dużo weny do czytania i pisania notek ♥♥♥ I oczywiście powodzenia w maratonie!
    Mikami Ai Takada

    OdpowiedzUsuń