piątek, 9 czerwca 2017

WTK 2017 / Spotkania na Warszawskich Targach Książki

Kochani, Targi Książki są już dawno za nami, ale u mnie był ostatnio bardzo zabiegany czas (dzień po Targach wyjeżdżałam na rodzinne wakacje, wróciłam 6 czerwca i do teraz odchorowujemy zmianę klimatu...ech), ale już nadrabiam zaległości. 

Do Warszawy pojechałam razem z Agnieszką z Różowych recenzji.
Kochana! Dziękuję raz jeszcze za.. ty wiesz za co! Za wszystko :-)
Na WTK byłam po raz drugi. I chociaż mogłam być tylko w piątek to było po prostu super!  

W tym miejscu chcę podziękować wszystkim osobom, które spotkałam. Wspaniała Emilka z Weź nie czytaj, Paweł z P42, Zuza Kulturalna szafa, Ola z Book Z Tobą, jesteście mega!




A teraz zobaczcie jakich autorów spotkałam!

 Joanna Jurgała - Jureczka
 Magdalena Witkiewicz i Alek Rogoziński
 Agnieszka Lis

Dziękuję również Panu Mariuszowi Szczygłowi, za miłą pogawędkę :-) Panie Mariuszu to zaszczyt móc z Panem porozmawiać twarzą w twarz. p.s. genialna koszula jak zawsze!

Podsumowując, było krótko, ale intensywnie. Nie dotarłam na spotkanie z Charlotte Link, bo czas się skurczył, ale nie żałuję tego bardzo. Za to reszta planu poszła sprawnie. 

Jak dla mnie promocje na Targach są względne. To znaczy jeśli się porówna do księgarni internetowych to jest różnica, ale wiecie, jak mogę wziąć książkę w rękę i od razu ją zabrać do domu, a do tego zapłacić kilka złotych więcej to dlaczego nie. Np. za książkę "Deniwelacja" Remigiusza Mroza kosztuje ok 25 zł, plus przesyłka 7-9 zł, a ja kupiłam na Targach za 31 zł. Raz na jakiś czas, w takie święto książki można sobie pozwolić na małe przemyślane szaleństwo. A co kupiłam, zobaczycie w następnym wpisie :-0

Dajcie znać, czy Wy byliście i co kupiliście. :-)

2 komentarze:

  1. OJACIĘ, super było Cię spotkać pogadać ♥ Mam nadzieję, do zobaczenia na KTK ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie było, bo mieszkam w miejscu, gdzie wszędzie daleko xD
    I zazdroszczę spotkania z Pawłem i Zuzą ♥

    OdpowiedzUsuń