czwartek, 2 marca 2017

RAMÓWKA NA WIOSNĘ

Kochani, idzie wiosna! A ja uwielbiam ten czas. Nowa energia już mnie rozpiera, dlatego przybywam do Was dziś z wieściami co nowego. 

PO PIERWSZE

RECENZYJNY WTOREK - to dzień, gdzie będą się co tydzień pojawiały recenzje nowych książek. Przede wszystkim świeżynki, egzemplarze przedpremierowe i zapowiedzi. Oczywiście nie znika WTOREK Z REPORTAŻEM, raz w miesiącu na pewno przedstawię Wam jakiś ciekawy tytuł z tego gatunku, bo lubię czytać o świecie znanym mniej lub bardziej, czasem tym całkiem blisko, a czasem tym dalekim...

PO DRUGIE

WEEKEND Z KSIĄŻKĄ - piątek to będzie drugi dzień nowych recenzji. Tutaj będą się pojawiały nie tylko nowości, ale też książki wydane wcześnie, coś z tzw. listy wstydu, czyli książki które już dawno chciałam przeczytać, ale zawsze było coś innego pod ręką :-) Znacie to?    

PO TRZECIE

POSZERZAMY HORYZONTY -czyli wpisy zaprzyjaźnionych blogerów i nie tylko ( szczególnie pozdrawiam Agnieszkę i Damiana). Rozmowy na temat ciekawych wpisów już trwają, mam nadzieję, że pozwoli Wam to na poznanie gatunków, których do tej pory u mnie brakowało.   

PO CZWARTE

POZNAJMY SIĘ - niedziela, czyli cykliczne linkowanie na fanpage'u FACEBOOKOWYM  ciekawych wpisów Waszych, znajomych, z blogów które przeglądacie. Chcę Was poznać, Wasze gusta, bo moje już trochę zdążyliście poznać :-)  

PO PIĄTE

Planuję kilka ciekawych spotkań, zobaczymy jak to wszystko wyjdzie. Będą od czasu do czasu pojawiały się też wpisy około-książkowe . Mam masę niespożytkowanych  pomysłów, pora je wprowadzić w blogowe życie internetowe.


Gotowi? Starujemy już od jutra! Kto będzie czekał?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz