czwartek, 13 października 2016

PLAN NA TARGI KSIĄŻKI W KRAKOWIE 29.10.2016

Jak zauważyliście w tym tygodniu nie było wpisu reportażowego. Niestety przegrałam z internetem, nie byłam w stanie na czas załadować przygotowanego tekstu. Bywa, jest to dla mnie nauczka, by brać w rezerwę więcej czasu. a to będzie dziś wpis dotyczący moich planów na TK w KRK.

Autorzy, których odwiedzę

Lista jest spora jak na jeden dzień, nie wiem jak to wyjdzie w rzeczywistym czasie, bo pierwszy raz planuję tak szczegółowo, a należy wziąć poprawkę na kolejki i przeciskanie się przez tłum :-) Ale:

godz.11.00 Gaja Grzegorzewska (D15 Wydawnictwo Literackie)
godz. 11-12 Katarzyna Puzyńska (C29 Prószyński i Media)
godz. 12.00 Alek Rogoziński ( C64 Gandalf.com)
godz. 12.00 Richard Flannagan ( D15 Wydawnictwo Literackie)
godz. 12-13 Justyna Sobolewska (C56 Dictum)
godz. 12-14 Martyna Wojciechowska (C30 Burda książki)
godz. 13.00 Magdalena Knedler (D18 wydawnictwo Janka)
godz. 13-15 Robert Makłowicz (B42 Wysoki Zamek)
godz. 14.00 Olga Tokarczuk (D15 Wydawnictwo Literackie)
godz. 14.00 Jakub Małecki (D36 SQN)
godz. 15.00 Mariusz Szczygieł (D22 Dowody na Istnienie)
godz. 15.00 Łukasz Orbitowski (D36 SQN)
godz. 15.00 Remigiusz Mróz (B36 Poznańskie, Czwarta Strona)
godz. 16.00 Szczepan Twardoch (D15 Wydawnictwo Literackie)
godz. 16.00 Grażyna Plebanek (C28 ZNAK)
godz. 16-17 Katarzyna Bonda (D9 MUZA)

Jak widać plan dość napięty, jest kilka spotkań w kolizji czasowej, ale zobaczymy co się uda zrobić.

Plany zakupowe

Niestety, mój budżet został drastycznie ograniczone na poczet zepsutego samochodu, niestety życie weryfikuje priorytety, ale coś jednak planuję zakupić. Nie jest tajemnicą, że dałam się ostatnio zaMrozić, kto śledzi Instagram ten wie :-) Seria Remigiusza Mroza z Chyłką jest już prawie za mną, został mi finał, czyli jakieś niecałe 100 stron, jeszcze w przyszłym tygodniu będzie wpis na tę okoliczność, a jako że autor to zdecydowanie moje odkrycie tego roku, to planuję zakupić i podpisać serię o komisarzu Forście. Do tego jeszcze kilka książek na prezenty świąteczne. Tak, wiem jak to absurdalnie brzmi we wrześniu, ale ja zawsze szykuję prezenty wcześniej, a Targi Książki to okazja do zdobycia orginalnych dedykacji od autorów to prezent będzie podwójny, ale o tym opowiem Wam już w następnym roku, jako że nie byłoby niespodzianki pod choinką - Rodzinko strzeżcie się :-)

Spotkania

Mam zamiar też wypatrzyć w tłumie znajome mi twarze z booktuba, hehe nawet nie wiecie, że jesteście na widelcu hihihi. Planuję wziąć udział w konferencji dla blogerów, ale zobaczymy jak czas pozwoli. 

A Wy wybieracie się na Targi? Chętnie zobaczę wasze plany spotkań, może zobaczymy się w jakieś kolejce :-)

2 komentarze:

  1. Tak, wybieram się. Na szczęście mieszkam tutaj, więc będę na wszystkie 4 dni, ale aż tak rozbudowanego planu nie mam. W każdym dniu chciałabym zobaczyć dwie, może trzy osoby. Kobkretne stanowiska :) może uda sie zobaczyć:)
    Ale podziwiam Twoj plan , bardzo szczegółowy i dokładny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wybieram się. Na szczęście mieszkam tutaj, więc będę na wszystkie 4 dni, ale aż tak rozbudowanego planu nie mam. W każdym dniu chciałabym zobaczyć dwie, może trzy osoby. Kobkretne stanowiska :) może uda sie zobaczyć:)
    Ale podziwiam Twoj plan , bardzo szczegółowy i dokładny :))

    OdpowiedzUsuń