wtorek, 19 lipca 2016

LATO Z REPORTAŻEM #4 około reportażowo

Ten wpis będzie około reportażowy, ponieważ jak to czasem bywa, jestem w trakcie czytania i przygotowywania dwóch książek recenzenckich, pierwsza recenzja ukaże się w piątkowych WAKACJACH Z KSIĄŻKĄ, a dziś będzie reportaż inaczej.

Jeśli jeszcze nie znacie to polecam dziś dwie strony dotyczące nagrody za reportaż literacki i festiwal reportażu. Po pierwsze warto śledzić Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego. W linku jest przekierowanie do fanpage'u na facebooku. Ja o tegorocznej gali wręczenia nagrody pisałam         ---> T U T A J <---
A o laureacie możecie przeczytać ---> T U T A J <---

Więcej o samej nagrodzie, o pomyśle, o jury i poprzednich edycjach możecie przeczytać na oficjalne stronie internetowej ---> kultura!na warszawa <---.
 

Drugą stroną facebookową, którą chcę wziąć pod lupę jest NON FICTION _ FERTIVAL REPORTAŻU. Dla wszystkich zainteresowanych literaturą faktu jest to niesamowita gratka.

Mam nadzieję, że wybaczycie mi ten dzisiejszy brak książkowego polecenia. Jeżeli znacie, podglądacie, śledzicie, czytacie jakieś strony dotyczące reportażu to piszcie w komentarzach. Chętnie zaglądnę. Do zobaczenia w piątek! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz